Opkopen van kantoormeubelen

Er zijn altijd en vele redenen te bedenken, waardoor organisaties en bedrijven een overschot aan kantoormeubelen hebben. Reorganisaties, andere (soms genoemd “nieuwe”) manieren van werken.

Medewerkers die thuiswerken, of korter op kantoor zijn, waardoor ze misschien niet meer allemaal een eigen werkplek (nodig) hebben. Of die samen een aantal werkplekken gaan delen.

Het kan ook zijn, dat de bestaande inrichting niet meer geheel voldoet aan uw eisen en wensen, of misschien bent u en uw organisatie gewoon toe aan een nieuwe inrichting van de werkomgeving en nieuwe meubelen.
Het opkopen van kantoor- en projectmeubelen is een van onze activiteiten.

Wilt u weten of uw inventaris nog waarde heeft?

Stuur dan een e-mail met foto’s met een goede kwaliteit, een beschrijving van de meubelen en als het even kan een zo juist mogelijke opgave van de aantallen. Wij komen dan met een antwoord en mogelijk een voorstel. Stuur uw e-mail naar info@officecomfort.nl